I'm going to Perth, I'm going to Perth! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lysanne Jong - WaarBenJij.nu I'm going to Perth, I'm going to Perth! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lysanne Jong - WaarBenJij.nu

I'm going to Perth, I'm going to Perth!

Door: Sydney

Blijf op de hoogte en volg Lysanne

12 Oktober 2015 | Australië, Sydney

Jaaaaaa, je leest het goed! Ik ga naar Perth! Wel 4 weken lang!

Ik zal even bij het begin beginnen. Camila was dinsdag weer terug op stage nadat ze een weekje bij Walk On in Perth was geweest. Daar had ze twee cliënten ontmoet die ze heel graag als proefpersonen mee wil nemen in onze studie. Vorige week is Camila bezig geweest met het uitzoeken van de mogelijkheden en kosten om ons naar Perth te sturen. Op vrijdag moest ze Glen overtuigen van haar plan. Dat is dus gelukt!

Vandaag hebben we het vliegticket geboekt. Op maandag 16 november vliegen we vroeg in de ochtend naar Perth en op vrijdag 11 december vliegen we in de middag weer terug naar Sydney.

Even een korte uitleg wat we nu precies gaan doen. Tijdens de studie kijken we naar de effecten van locomotor training (LT) bij mensen met een dwarslaesie. De proefpersonen krijgen 4 weken lang, 4 keer per week, 2 uur per dag trainingen. Vandaar dat we dus 4 weken blijven!
Tijdens een week is er ook nog een congres voor alle werknemers van Walk On in Perth. Ook het hele team uit Sydney komt dan over. Tijdens die week zullen we het congres bijwonen en de training van de 2 proefpersonen uitvoeren. Dit zal vast een hele pittige week worden, maar ook een hele leerzame en leuke!

Deze weken ben ik dus vooral bezig met de voorbereidingen. Zo heb ik al de mappen met meetinstrumenten moet maken voor de twee proefpersonen. Verder heb ik geleerd hoe ik tijdens de LT de heupen moet ondersteunen. Over een week krijg ik nog een cursus over het ondersteunen en bewegen van de benen tijdens LT.

Waaaa, ik heb er zo veel zin in! Over 5 weken zit ik in Perth!

  • 12 Oktober 2015 - 21:08

    Marga Marcel:

    Heel veel succes en plezier natuurlijk x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lysanne

Actief sinds 15 Sept. 2015
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 13417

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 31 Maart 2016

Stage Sydney

Landen bezocht: